Hej Allihoppa:)

Hej hopp allihoppa:)

Det va längesen! Jag har inte skrivit på ett tag, det går i perioder så vi får väl se om det kanske kommer igång nu igen. I helgen har jag varit nere på kusten och jobbat på pelles rökeri. Ska ju vara där hela sommaren så jag passade på att åka dit en helg innan (var även där på påsk) för att komnma in i rutinerna, träffa litte folk och tjäna en extra slant.

För övrigt pluggar jag som vanligt, två veckor kvar nu, :) bara en uppgift och en gestaltning med studiegruppen. Annars tycker jag att året har gått bra med studierna, har dock varit litte off nu på slutet, men man kan ju inte vara på topp jämt:) Det känns som jag redan har tagit sommarlov. Det ska bli skönt att få sommarlov!! Jobba litte. Jag trivs väldigt bra med att plugga, jag kan lägga upp mitt schema själv och det är väldigt fritt. I genomsnitt har vi varit i skolan ungefär 2-3 dagar i veckan och sen utöver det har vi haft uppgifter att göra. Så man får lägga upp fritt hur man vill plugga.

Till helgen blir det match mot Kronan i Arvika. Får väl se vad resultatet blir denna gången.

Ha de så bra allesammans!!

Kommentarer
Postat av: Bluish

Alltid svårare med studier på sommaren.



Lycka till med matchen!

2010-06-16 @ 00:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0