FOTBOLLLLLLLL !!!!!

Helgen blev förövrigt riktigt lyckad!! Det va mycket trevligt hemma hos Charlotta och på krogen va det ok:)

På tal om något helt annat så har jag varit i fagerås och spelat fotboll idag, det va verkligen super kul!! Roligare än jag trodde faktiskt! Det kommer verkligen bli riktigt bra detta tror jag :) Just nu kör vi fysträning på måndagar i bodahallen och varannan tisadag i fagerås o verkligen tränar fotboll, bodahallen är för liten att träna fotboll i, litte synd för det är så roligt!!! SUPER!!! Vi satsar på att vara med i divition fem inför denna säsong :)
Det kommer bli ännu roligare sen när vi kommer ut och ska träna ute oxå, då blir det mera träningar i veckan oxå så amn kommer in i det mer.



I morrn ska jag tokplugga, peppegojja SA JAG!!! Så jag klarar den sista av de fem quizzerna jag kämpat med på denna här trrråååååkiigaaaa kursen!!! Har tyvärr en quizz kvar för att jag inte klarade omquizzen till den, litte tråkigt men va faan det fixar ja nästa gång:)
Till veckan börjar nästa kurs- lärande och kunskapsbildning.... den blir säkert mycket roligare. Då har vi praktik oxå :)


Nej nu ska jag krypa ner i sängen!!

Pussss kram*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0