Puh!!! Min dator....

ÅHHHH!!!! Vad beroende jag är av min dator!!!!!!!!!!
Kan tänka mig att jag inte är ensam om detta. Min bärbara dator bara la av förut och jag fick världens panikattack, ringde till Linn och nästan grina. Hon hörde direkt att det hade hänt något, hon trodde väl någon hade dött eller nåt. Herregud att en elektroniksak kan ha sån stor inverkan i livet. Den är verkligen min bästa vän, min dagbok och jag klarar mig inte utan den helt enkelt. O så bara lägger den av sådär. Men som tur va och efter många försök så fungerar den igen. Visst jag har försäkring- drulle, men alla kort och allt man har på datorn... PUH*  Vilken ångest om den inte hade funkat!!! Men som jag brukar säga- "man saknar inte kossan förens båset är tomt!" Och så sant så sant!!

Jaaaa vad har hänt idag för kul då tro? Skola (global och hållbar utveckling), mat......
Frukost: 2dl yoghurt, 1 ägg, en macka med ost och paprika, kaffe
Lunch:Ris och kycklinggryta
Middag:Nachos
Bra Emelie!!! Det tar sig så smått och jag kan om jag vill
........och träning, step styrka 1 timme och 15 min. Stepa upp ner upp ner med två vikter i handen är faktiskt asjobbigt- Plus styrketräning mellanåt....
Sen har det inte hänt så mycket mera faktiskt.... Saknar min Alex <3

Okkey det ska alltså bli kallt igen. VÅR KOM!!!! Men icke, här envisas det, och det bara vräker ner snö. Tror aldrig jag har sett så mycket snö i hela mitt liv som jag gjort denna vintern. På midsommar kommer fortfarande toppen på frykstabacken vara täckt som en glaciär av snö.

I morrn ska jag o Jeppe åka in o se på 2012.

Puss kram Ha en bra kväll!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0