Hästens rygg!!


KRITIK till KAU!!!!
Så jobbigt med Universitetet ibland för lärarna säger olika saker och ibland har dom verkligen inte koll på något, så en annan blir ju som en vilsen höna....
Trodde jag va helt klar med BUS kursen så nu är ja sååååååÅH riktigt irriterad på kau!!! Jag skickade in mina kompliteringar om forskningen och seminarieledaren sa att jag fått G och att jag ska komplitera vissa grejer bara. Så Får jag tillbaka iegn att jag måste komplitera mer, på sånna grejer han INTE sa på seminarie mötet. *irriterad* Tordde det va klart men tydligen vad jag skulle skriva o inte, men tydligen inte. ÅHHHHHH!!!!!


I dag va jag i stallet och red en sväng. Har ridit typ fem gånger och det går bättre och bättre (känn det som iaf :P). Jag har ju som sagt ridit typ 4 ggr på fyra år. Innan det 4 år i skogen på Jerker (litte dressyr o en tävling) o sen va ja på ridskola när jag var liten, så det sitter ju i ryggmärgen. Men det är massor att tänka på som man glömt bort, typ ner med hälarna m.m.
Idag va jag nära på att få mig en resa, flög typ en meter upp ur sadlen MEN satt otroligt nog kvar:) Ojojojoj va nära det va att jag fick se marken från annn synvinkel än från hästens rygg:) Hästen är ju hyfsad hög o stor oxå  (173cm i mankhöjd) så om man flyger av får man sig en j**la resa. Nu har man ju ioförsig tur för det är snö så man landar mjukt:) Hehe..... Men det är roligt:)



I morrn ska jag till skolan en sväng o sen träna, sen ska jag mysa till det med nachos kanske en film oxå.

NATTI NATTI** Pussssss*

Kommentarer
Postat av: Kristin

åh vad kul att rida! det var länge sedan. är också sugen på att börja igen! hos vem rider du?!

2010-01-28 @ 17:16:44
URL: http://kristinsjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0