Fotboll!!

Tjoho!!
Nu har vi haft möte om fotbollen. Linn och Emma har dragit igång ett damlag i boda och vi ska spela i divition fem. Tyvär har vi ingen tränare än, men det löser sig. Vi är iaf ett gäng tjejer som bara ska ha roligt och lira litte fotboll:) Vi börjar träna inomhus, styrka bara på måndagar i bodaskolan. Ska bli jättetroligt!! Bra tjejer att ni tagit tag i det:)

Denna veckan har jag något att göra varje dag, sååå skönt när man slipper gå och vara rastlös. I morrn sak jag iväg och rida sen skola sen träning. Ska åka o shoppa och bada i deje i slutet på veckan.

Började för övrigt en ny kurs idag. Typ hur lite skoltid som helst i 6 veckor. Men vi har massa inlämningsuppgifter och sen har vi quiz på fredagar, haha litte roligt att det är varierat så det inte bara är tenta tenta tenta. Fick G+ på men omtenta som jag gjorde efter jul oxå, så skönt att BUS kursen äntligen är över. Den va kämpig, men äntligen klar!

Nu ska jag sätta på en somnfilm:)

*Natti *natti puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0