Fuck!!! -Engelska

Tjohej!!!

Idag har jag inte gjort något speciellt, tränat intervall på trekå och varit i stora staden med mammas nya bil en sväng. Alex har åkt tillbaka till norge, efter en vistelse hemma och jag saknar honom redan!!!!






I morrn är det dax för den andra ronden med Quizz (förra veckan 2 rätt av 12- U f**n omquizz). Har Quizz varje fredag i den kursen jag läser nu, "Global och hållbar utvecklig" Den handlar om miljön och hur världen runt om egentligen mår. Är fruktansvärt irriterad över att vi har en bok på engelska som är "huvudboken". SVÅR engelska är det oxå, naturkunskap på engelska. Inte det lättaste för en som haft svårt med engelska och knappt vet vad CHEERS betyder. Trodde det va körsbär men det betydde visst skål. Så nu vet ni ungefär vilken nivå min engelska ligger på, KATASTROF helt enkelt, lågstadienivå!!! Så, förbannad är bara förnamnet, fattar inte ett skit i boken så vi får väl se hur den här förbannade kursen ska sluta.. ÅHHH!!!!! 

I morrn ska jag åka till stallet och rida och på kvällen blir det ett spinningpass på trekå.

Nej nu ska jag plugga litte till sen ska jag sova...

PUSS*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0