Quizzzzzzzzzz

Hejhopp!!

I dag klarade jag min quizz, vilket var en enormt stor lättnad. Har en engelsk bok som quizzen vi har på fredag förmiddag baseras på. Quizz innebär att vi har ett prov på datorn, vi ska vara inloggade på våran sida på universitetet kl 10:30 sen har vi 9 minuter på oss att besvara 12 frågor. Så det går fort. Vi har haft två quizzer hittills och båda två har jag fått underkänt på, men idag hade vi omquizz på den första och nu klarde jag den. Ska bara hålla tummarna på att jag klarar qiuzzen på fredag oxå, och sen den andra omquizzen. Ska plugga!!!



Jag har köpt bruna linser, kan inte bestämma mig om det är fult eller fint, om jag passar i det eller inte. Dom är väldigt jobbiga att ha i, så jag kommer nog inte använda dom så mycket.... Men det är roligt att variera sig litte....

PUSS**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0