Quizz-piss!!!!!

Nu orkar inte jag plugga något mer!!! Har hållt på hela dagen och nu får det bära eller brista i morrn på den där j***a quizzpizzen. Den här kursen tar kol på mig!! Naturkurs, det alla lärare vill ha sagt med den här kursen är typ     "om vi inte gör något åt naturen och fortsätter som vi gör med allt så går jorden under". I natt drömmde jag att jorden verkligen gick under, kommer ju få men för livet o gå runt å vara livrädd för å dö efter den här kursen....

Å på tal om natur o natur när vi ändå är inne på ämnet, så är det ju faktisk litte skrämmande tycker jag att det snöar konstant som det gör nu. Vart ska all vatten ta vägen när detta smälter?? Jag kommer iaf köpa gummistövlar (rosa med blommor) och springa runt i, annars kommer man ju vara konstant blöt om tossingarna.



Wohoh i´m in the army now!!!!
Va på trekå förut och körde intervallpass. Men det va mera som bootcamp, typ två minuter styrka två minuter kondition o vi fick inte stå stilla en enda sekund. Inte ens när vi drack vatten. Det va bara att hoppa, trampa och röra sig hela tiden. Konditonen gick ut på att av ena långsida av salen skulle vi göra hopp, skidåkning, kickar ja det som instruktörern sa, och sen fick vi "vila" genom att springa tillbaka på andra långsidan. På styrkan va det armhävningar, sittups hoppa upphopp, ja ni fattar. Det va iaf sjukt jobbigt, det va det jobbigste jag gjort på länge- 45 minuter hårdträning vare verkligen, hårdare än att springa en mil tror ja faktiskt !!!!!! Bra träning o uppladdning inför stadsloppet!!







 Nu blir det sängen. God natt mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0