Party tonight! All night loong :)

I kväll blir det party party!! Först blir det fest hos Charlotta med paj o grejer, sen ska vi på tempel, första gången för mig, o det sla bli super roligt!

Snart ska jag med Charlotta till stallet o hjälpa henne ta ut hästarna och fixa iordning boxarna o käk till dom sen kanske det blir en promenad och en sväng till mamma.


Va o såg Avatar igår med Jessica, det va andra gången jag såg den :) Den är riktigt bra!!
Den världen skulle jag vilja leva i :)









Titta!!! Jag har fixat iordning mitt fönster med nya blommor!! Har haft plastbollar där förut men det blir ju så mycket bättre med riktiga blommor :)


Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0