MAT-DYRT!!

Gött att det är en ny kurs snart!! Me don´t like den här kursen är verkligen riktigt tråkig!!! Den är helt värdelös för det känns inte som den berör den inriktnigen jag har valt..

Idag har jag varit i skolan o haft typ biologi som man lärde sig i grundskolan, fotosyntesen.. Oj oj,oj säger jag bara. Men ja gilla faktiskt den gammla läraren vi hade, hon lärde ut bra så man lyssnade o fatta allt. 
Sen va ja iväg o handla. Handlar på Willy´s, dels för att det är nära, sen är det sjukt mycket billigare. Fyllde kylen för typ 400 spänn. Handlar på coop ibland när ja vill ha nåt gött från charken eller något roligt varierande. Det har dom inte på Willy´s. Sen va ja iväg på spinning i en timme, hem oduscha, laga mat o sen drog jag till Jessica på en kopp te o litte snack....





Är väldigt inne på att tatuera mig igen, en riktigt stor en, på hela ryggen eller armen. Har hittat några snygga jag vill ha, men har ju inte råd än, så ja letar fortfarande och drömmer litte :) Men något i denna stilen vill jag ha...

 


Den överst på ena halvan ryggen eller den sista på armen, fast i mera lila eller rött - starkare färger, vill inte ha rosa....


Drömmar som kommer fyllas när cashen i kassan kommer:)





Nej nu ni ska jag sova så ja orkar upp i morrn!!!

PUSS*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0