Dåligt humör!!!

Är på fruktansvärt dåligt humör så det är inte sant!! Känner inte igen mig själv, har varit förbannad, arg och ledsen hela dagen. Det började i morse och är fortfarande inte borta. Jag va så förbannad så ja va nära på att gå från jobbet förut. PÅ vad undrar jag?? Jag har inget bra svar på det. Just nu är jag bara ledsen. Har verkligen en riktigt dålig dag, men jag skulle vilja veta varför.... Mår piss dåligt, såhär har jag inte kännt på länge!!!!
F**N!!! Jag som mått så bra ett tag..... Det blir en tidig kväll..... 
En glädje som iaf vände lite av mitt humör så här på kvällskvisten va att min lillebror hade varit här och diskat:) Tack Jeppe*!!!
Det är som ringar på vattnet....


I morrn blir det jobb hela dagen igen, måste plugga oxå inför quizzen på måndag, men jag har ingen motivation eller ork för det.... ÅHHH!!!! Va allt är jobbigt just nu känner jag.....






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0