Äntligen VÅR!!!!!

Äntligen vår!! Så skönt när snön försvinner mer och mer, det blir varmare så man kan gå ut och ta promenader utan att frysa o ha massa kläder!! Det blir ljusare och ljusare så amn kan hitta på era saker, snart kan man börja grilla:) Åhhhh va underbart!!! Välkommern vår :)

I helgen som va var jag nere på kusten och jobbade första gången för året. På Pelles rökeri som jag ska till i sommar. Så något speciellt påskfirande blev det inte direkt. Men jag hade det bra ändå och längtar som bara den efter sommaren!!

Fotbollen är i full gång och det börjar flyta på så det är riktigt kul att spela nu!! Nästa helg ska vi på vår första match (träningsmatch), o jag har tagit på mig ä'ran att vara Capten :) Jag ska bli lika bra som Zlatan :) Det gäller att sätta upp mål här i livet annars kommer man ingen vart :)

Det flyter på med livet och vårkänslorna är verkligen på TOPP!!!!
Nu ska jag dra in till stan och shoppa, ny vårjacka vårskor och massa annat smått och gott :)

Ha de så bra allihoppa!!

Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0