Vågar jag satsa igen?

Pratar med Tom=) Han är i skellefteå och är full med öl, han säger att han är fundersam på framtiden och att vi ska fixa lägenhet i LUND =) Dom har kört 100 mil idag, Road trip, dom kankse ska åkå till Finland i morrn oxå, GALNA!

Nyss kommit hem iaf, jobba långpanna idag, 14 timmar. Trött som bara den, nu blir det en go dusch och en varm härlig säng , sen jobba i morrn igen. Men man ska inte klaga att ha jobb=) Fy va tråkigt att gå hemma och inte göra nåt på dagarna. Trivs så bra på hotellet oxå=) Dårhus!!!!!
En mycket speciell person med en mycket speciell plats i mitt hjärta hör av sig till mig  =) Efter sååå många månader utan nååågon kontakt ALLS! Vågar jag satsa igen?! Är fruktansvärt rädd för att bli sårad men det kankse är värt att satsa?! ***** säger att ***** är en slägga och kommer göra allt för att slå sönder min vägg in till mitt härta, jag inte vet hur ***** ska lyckas komma in till mitt hjärta. ***** kommer att få kämpa hårt, kommer ***** lyckas? Det är frågan, ***** säger att det står skrivet i stjärnorna.......Väldigt poetisk=) Frågan är, VÅGAR JAG SATSA?! Vet dock inte svaret på den frågan själv, vet inte ens om jag kommer veta svaret någonsin på den frågan. Hur vet man att man är kär?! Sådär kär som alla filmstjärnor blir på alla lyckliga filmer med lyckliga slut. Det sägs ju att det finns en själsfrände för alla men hur vet man att man hittat "Den Där Speciella"? Hmmmm.....
Någon som vet; Hur man vet, att man vet att man är RIKTIGT kär?
Sov gott!!!

Det står skrivet i stjärnorna =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0