Vad ska man hitta på i helgen?

Nu är det helg igen och jag känner mig riktigt pigg! Den här veckan har gått rikfigt fort. Va ledig idag så jag tog en lååång sovmorgon och titta på en så sjukt bra film i morse, The Note book. Riktigt bra! Fick tipset av Linnea och det va en film som gav mycket kärlek och sorg, Så om ni inte vet vad ni ska titta på, Titta på THE NOTE BOOK!
Ja.... Vad ska man hitta på ikväll då tro? Lördagskvällen är redan spikad med en kväll på nöjes tillsammans med Linda. PERTY!! Och ikväll TÄNKTE jag va nykter o se på film, men tror att det lutar mer på en vinkväll och krogen någonstans i stan.....
Frågan är om jag törs gå ut med tanke på vad som hände i helgen?? Hahah.....
Ha en bra kväll gott folk!

Puss Kram Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0