Trevlig kväll!

Vaknade nyss av att fåglara kvittra utanför fönstret och solen sken igenom gardinerna, sov riktigt länge idag och det va hur skönt som helst. Sitter och tittar på idol nu och ska strax åka till Linnea och sen träna bodypump och sen träffa Linda en sväng. På tal om idol, Larse är ju sååååå bra!!!!
I går blev det inte riktigt som jag hade tänkt mig....Hade tänkt mig en fullt speedad partykväll på nöjes, men jag hade verkligen ingen lust så jag, Alex, Jessica, Jenny och Carro satt hemma hos mig och drack vin. Jätte trevligt och hur skönt som helst!! Inga fel alls att ta en lugn fyllekväll ibland..... Men vad världen är liten eller hur Alex? Heheh....
Ha en bra dag nu ska jag kila.... Fin mössa va?=)

*Puss Och Kram Emelie*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0