Tänkvärt ordspråk...

Sitter och tittar på scrubs i en soffa och dricker Lokas egna söderblanding av te med honung i, mmm riktigt gott!! Har Nyss varit i molkom och hälsat på lite gamla klasskopisar som jag gick med på Folkögskola i ett år. Sjukt mycket blandat folk på folkhögskolor!! Men hur kul som helst, vänner för livet, eller hur Tom?? Du är bäst!!

Ville bara påminna om att ta vara på era nära och kära och hand om dig själv! Uppskatta varenda sekund som om det vore en guldklimp, det kan hända så mycket i livet på så kort tid, min lillebror jeppe kom hem ifrån ungdomsgården i går och va riktigt förbannad, han va förbannad över att dom hade fått en uppgift på KU att skriva om hur deras begravning skulle se ut, vad det skulle va för låt, om dom ville krimeras eller begravs och så vidare... Han sa såhär "Mamma jag är bara 15 år, jag ska inte dö än" men vem faan vet vad som händer?? Idag kan du vara lycklig och i morgon kan du vara olycklig....
Så jag säger bara det uppskatt dagen!!

Lev livet idag, i morgon kan det vara för sent!!"
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0