Lyckorus

Ja i dag har jag jobbat på hotellet hela dagen och har lyst som en stråle, hur kan man bli så glad över en liten grej ibland? Har gått runt med ett leende på läpparna och skrattat för mig själv heeela dagen och vart på jättebra humör=) Skönt det är med sånna dagar, Kan man inte alltid få ha sånna dagar? Va skönt det skulle vara!!
Ikväll blir det massa vin hemma i soffan, Veronica och Hennes kille Rovin skulle egentligen komma och spela rappa kajja i kväll men Rovin va dålig så blev lungt för deras del.... Själv ska jag nog satsa på en hemmafylla =)
Laddar batterierna för nästa helg istället... HALLOWEEN! Jag och Linnea ska på fest hos några killkompisar till henne i stan så det kommer nog bli drag=)
Ha en trevlig kväll allihop och ta det lungt med alkoholen!!!
Pussis*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0