Kall natt, svarta ögon!!

Nyss kommit hem från gårdagens fylla, skönt att va hemma igen! Oj oj oj va det va kallt inatt på hemvägen, gick i jeans, linne och skinnjacka, skakade som ett asplöv när vi kom hem! Men förövrigt mår jag faktiskt väldigt bra med tanke på omständigheterna, en partykväll på ankan kunde inte slutat bättre med efterfest, bra sällskap, gott vin, och EN HEL liter yoghurt med musli, fyllehungrig!!! Hahaha!!! Är mätt än....... Herregud vad mycket folk det va på ankan föresten, och bra musik spela dom oxå, KUL!!!
I morse när jag vaknade hade jag smink i hela ansiktet, hade svart ögonskugga på mig igår och jag kan ju säga att den INTE var på ögonlocken i morse efter nattens party..... Såg verkligen ut som ett spöke=S 
Ja... Undra vad man ska hitta på ikväll då... Nöjes eller en lugn hemmakväll?? Hmmmm.... Det är frågan? Ska iallafall ta mig en låååång promenad nu i det sköna höstvädret.....
Hoppas ni får en fortsatt trevlig dag gott folk!

*Puss Kram Emelie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0