Jävla poliser!!

Hallå gott folk!
Nyss fixat en blogg.... Lite roligt att skriva vad som händer i ett galet liv som mitt... Alltid händer nått galet och aldrig vet jag varför eller vad jag gör för att allt händer.... 

Gick upp sex i morse och tog bilen till jobbet, sent som bara den, snooza lite för länge som vanigt ... Whopsidasie* så jag tänkte att jag skulle trycka lite extra på gaspedalen....MEN!! En litten fågel viskade i mitt öra om vad som hände igår, så jag lättade upp den igen.....
Jo så här va det, åkte på kil och helt plötsligt från ingenstanns kommer en svartklädd polis fram på andra sidan körfältet, oopps!....bältet! faan! ok jag erkänner slarvar väldigt mycket med bältet (inte bra) så fort som faan slängde jag på mig bältet och hoppades han inte  skulle se! Det gjorde han inte heller, en sten lättade från mitt hjärta, tänkte direkt "DÄR rök min SNYGGA jacka som jag tänkt köpt" jag hann bara pusta ut så hoppar det fram en till polis i min körriktning, och såklart stannar han mig, Tur att jag hann få på mig bältet!!! Sparade 1500 =) När jag hade blåst, visat körkortet och allt va klart så kommenterade han mina ljus och att han tänker ge mig böter för att jag hade på dimmljuset, FAAN tänkte jag, där rök en lten del av jackan....... Jag log lite mot honom med ledsna hundögon och bad så hemskt mycket om ursäkt för det va dimmigt när jag åkte till jobbet  på morgonen.... MEN ICKE!! 500 spänn rätt i sjön...... Dagen slutade verkligen inte bra med en inbetalningslapp från konstapel Magnus...
Okkey, det är bra att poliseran finns och håller ordning och reda.... Men dom kan väl göra ett litet undantag när det kommer en liten tjej som jag=) Hahah... Tänker väl alla......
Nu ska jag kila iväg till My love Girl Jessica på en kopp kaffe ;) 
Ha en bra dag!!!

Puss Kram Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0