Ett Magiskt Ögonblick

Jobbade på städet i dag och började dagen med Ica i Skåre. När jag hade städat klart affären och va på väg in till lagret såg jag en kille som va såååå jääävla snygg!!! Han tittade på mig och jag tittade på honom, hela omvärlden stannade och jag vissde knappt vart jag skulle ta vägen. Det va ett sånt där ögonblick som alltid är med i romantiska filmer när det går i slowmotion. Det va helt galet va jag drog mig till den killen alltså!! Hur kan det va så med vissa killar? Försökte lite diskret att fortsätta städa lagret med öppen dörr så jag kunde spana lite extra=) Han kunde nog läsa mina tankar Haha!!! Och jag undrar vad han tänkte när han tittade med en såndär blick mot mig..... Hahah!! Man vet aldrig vad som väntar runt hörnet=)

Åhhh.... idag körde jag på en litten pippifågel (stackare) den flög rätt in i rutan och jag skvatt så jag va nära på att köra av vägen. Har alltid undrat hur fort man måste köra för att köra på en fågel, när jag åker själv ibland försöker jag  att pricka dom men jag har aldrig lyckats =P. Men denna lilla fågel hade verkligen OTUR för jag körde knappt i 70km/h och jag FÖRSÖKTE inte ens pricka den!!!
När jag hade haft körkortet i en månad lyckades jag köra på en igelkott, (fick dock inte punka, haha) en hare, (han sprang rätt in i ljuset), en räv och jag blev stoppad av polisen (klarade mig som tur va) Morsan har haft körkort i över 20 år och har aldrig varit med om något, hon har inte ens kört på en litten ekorre eller ens sett en snut typ. Hon undrade alltid hur jag lycades när jag kom hem med hennes bil och berättade nya storys var och varannan dag=P

När jag slutade jobba åkte jag till sats och tränade bodypump och sen åkte jag till Linnea. Vi satt och planerade årets halloween fest och va in till öl och vinbolaget!!!
Party Party Party, Oh yeah ; )


Det är ödet om besämmer vad som händer och det som händer finns det alltid någon mening med!! (Vad jag tror)

(hittade den här bilden när jag googlade på -ödet, tycke den va så fiin)

Ha en bra kväll//Puss Kram Emelie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0