Cancer

Lyssna på radion idag och nu påstår dom att man får cancer av att dricka vin oxå. Det va ju väldiga skriverier om potatis för ett tag sen och detta sötningsmedel, men vin oxå.... Alltså om man ska lysna på allt, hur ska man ens kunna leva?
Okkey, jag odlar verkligen cancer då, om allt stämmer så dör jag nog inom kort =/
Jag röker, dricker vin, dricker alltid lightprodukter och solar solarium.....
oj oj oj oj oj......
Nej nu ska jag sova, jobbar frukost i morrn så jag ska upp kl 05.00 INTE roligt att gå upp ur sängen då alltså, särskilt inte när det smattrar på rutan och det är kolsvart ute. Så i morrn kl 07.00, när vanligt folk börjar sitt jobb, har jag hunnit steka ägg, bacon, potatis, tänd en massa ljus, kokat kaffe, ställt fram frukost och bakat bröd!! Det ni ;) 

*****God natt******

"Du Sover Med Änglarna"


  ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0