Branäs eller Norge?

Fick reda på förra veckan att jag fick jobbet i Branäs i år igen, wohooo! Jobba där 06/07 och det va fullt ös hela tiden!! Jag är fullt laddad för en rolig säsong med mycket galna folk och mycket party =) Man träffar så sjukt mycket folk när man säsongsjobbar!!! Hur kul som helst, något ni borde göra om ni är ute efter fart och fläkt, man har aldrig tråkigt. Det är även redan kirrat med boende Jag, Robin (barchef) och Jonas (bartender) ska bo ihop i ett hus i Dalby, Fy faaan va vi kommer ha kul!!! Snacka med Robin idag, han är i Los Angeles, och skulle ut och surfa är jag ringde... Åhhh lyllos!!
Men jag fick även reda på att jag får jobba 25 mil Norr om Oslo på en restaurang, litte väl långt kanske men fruktansvärt bra betalt och en drix på minst 500kr/kväll... Inga fel=) En kompis ska öppna en restaurang där och jag är välkommen att jobba hos honom och även hos 4 andra restauranger. Så nu är frågan vad som lockar mest?? Har inte ritkigt betsämmt mig ännu, jag vet vad som väntar i Branäs, Rolig säsong i ett hus med roliga grabbar, Hehe!! Men Norge är mer utmaning och jag gillar det oxå=) Linnea kanske ska med till Branäs om hon får jobbet oxå=) Jättekul!!

Jag och Perra säsongsavslutning i Branäs 06/07   Redo för en till säsong=)


*Puss Kram Emelie*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0