Adrenalin och rysningar

Nyss varit in och tränat bodypump på sats, trivs väldigt väldigt bra där och ett plus i kanten är ju att man aldrig kan gå igenom sats (om man inte blundar) utan att se MINST 4 RIKTIGT SNYGGA killar. VÄLTRÄNAT är ju INGE FEL heller, hehe=) Men jag måste ju erkänna tt jag är HELT GALEN i min träning, det är som en drog! Hela kroppen ryser när jag tränar och adrenaliet sprutar ut! Har dragit ner rejält mycket på träningen senaste tiden, men jag kommer aldrig klara av att sluta, en viss person hjälpte mig att dra ner på träningen för ett tag sen och det är jag fruktansvärt tacksam över! Och tur va väl det annars skulle jag nog seriöst ha tränat ihjäl mig om jag fortsatte som jag gjorde med tanke på min kost. Kommer nog alltid vara ett riktigt träningsfreak, men jag måste passa mig riktigt noga....
 I kväll kommer det bli en sen natt med massa filmer, sov ju till halv två idag, tittar nu på "pirates of the carribean" JACK SPARROW!!!!
 
*Go With The Flow, Block The Bad And Feel The Good*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0